Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kynshiri schreef:de mijne heeft easyboots voor vooraan; hij wandelde er zo mee weg en je kan ze gewoon uitdoen na het rijden (een groot voordeel tov ijzers imo) uiteindelijk waren ze ook niet zo duur... als je bekijkt wat beslag vooraan kost... 2 a 3 keertjes laten beslaan en je easyboots zijn betaald.
mijn paard mag intussen stilaan weer aan het werk na een serieuze blessure aan zn hoeven en hij vond het meteen geweldig dat ie met die dingen aan lekker over het asfalt kon heen stampen zonder dat het pijn deed

Arabesk schreef:kynshiri schreef:de mijne heeft easyboots voor vooraan; hij wandelde er zo mee weg en je kan ze gewoon uitdoen na het rijden (een groot voordeel tov ijzers imo) uiteindelijk waren ze ook niet zo duur... als je bekijkt wat beslag vooraan kost... 2 a 3 keertjes laten beslaan en je easyboots zijn betaald.
mijn paard mag intussen stilaan weer aan het werk na een serieuze blessure aan zn hoeven en hij vond het meteen geweldig dat ie met die dingen aan lekker over het asfalt kon heen stampen zonder dat het pijn deed
ik heb een keer uitgerekend dat je na twee jaar easyboots rondom 700 euro hebt bespaard, t.o.v. 2 jaar lang rondom laten beslaan
(en dan zijn de medische kosten als gevolg van hoefijzergebruik niet meegerekend)
rapido schreef:waar heb je dat zo goedkoop weten te bemachtigen als ik vragen mag??
. maar ik heb rond gekeken en ze zijn zonder personeelskorting toch ook 3-4 euro goedkoper. het is de superstore de ruitershop in harmelen
) 
Ik ben er 2x eentje verloren, omdat ze soms aantikt. Eerste keer merkte ik het, de tweede keer moest ik terug om te gaan zoeken
Maar ik gebruik ze best intensief, dus die 2x valt nog mee. Kan ze ook zonder problemen onderweg weer aan doen, mijn paard is heel makkelijk.
a: