Hoi geerke,
de diarree had ze wel al... Maar is nu op zijn dunst na de wormenkuur... dus weet niet of het is verergert door de wormenkuur... Ik heb al paar x gezegd tegen de eigenaar dat dit niet meer normaal is... Maar hij zegt dat hij er alles aan doet (zelf) om haar beter te maken.. En dat doet hij ook wel.. Hij is er heel de dag mee bezig.. Met voeren, stukjes lopen, poetsen, water geven echt alles.. maar hij wil het geld er denk ik gewoon niet voor uitgeven.. En hij is stronteigenwijs... Als ik zeg van zal ik de dierenarts dan even bellen heeft hij altijd zijn woordje klaar dat het niet nodig is omdat ze nog wel wat eet enz. Maar ze eet alleen nog maar ruw voer... Brokken eet ze helemaal niet meer... hooi eet ze ook nog wel .. gras eet ze volop... maar daar zit niet veel meer in.. En appel lust ze ook nog wel... Slobber eet ze ook.. Het lijkt net dat ze alleen nog maar vochtig wil eten... Maar als het hard of ja om het zo te zeggen als ze er moeite voor moet doen om het te kauwen hoeft ze het niet... Ze was eerst helemaal gek van brokken maar nu helemaal niet.
Ik ga er dinsdag maar weer even kijken... Ik zal dan een duidelijke foto van haar maken en het hier neer zetten oke? kunnen jullie je even inleven in het beest en in mij.. Het is gewoon verschrikkelijk!