De dierenarts heeft die uitgesneden en ze stond meteen al een stuk beter op haar hoef,, hoewel stappen nog steeds niet lukte
maar dat is redelijk normaal nietwaar
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

maar dat is redelijk normaal nietwaar
Lord_Ik schreef:Ik neem vandaag mijn fotoapparaat mee (deze foto's zijn met een gsm getrokken) dus de foto zal sowiesow wel duidelijker zijn.
Hoefbevangenheid is geen optie want momenteel kan je door d'r dikke vacht heen mooi haar ribbetjes tellen en ze loopt ook nog eens met veulen. Ze heeft veel dikker gestaan zonder hoefbevangen te zijn.
Zal er nu wel snel op vooruit gaan!

Welshcobfan schreef:Lord_Ik schreef:Ik neem vandaag mijn fotoapparaat mee (deze foto's zijn met een gsm getrokken) dus de foto zal sowiesow wel duidelijker zijn.
Hoefbevangenheid is geen optie want momenteel kan je door d'r dikke vacht heen mooi haar ribbetjes tellen en ze loopt ook nog eens met veulen. Ze heeft veel dikker gestaan zonder hoefbevangen te zijn.
Je weet dat hoefbevangenheid veel meer oorzaken heeft dan dan alleen dikheid?
Maar goed, fijn dat je weet wat het is! en gelukkig dat het ook verholpen isZal er nu wel snel op vooruit gaan!
ie zei wel 'een paar dagen' maar dat is nogal relatief
Lord_Ik schreef:Het is niet mijn pony en ik bepaal dus ook niet welke hoefsmid erbij komt kijken. Ik heb al eens een NBer aangekaart maar dat vond de eigenaar geen goed idee. Die hoefsmid bekapt haar dus ook af en toe en hij heeft wel verstand van hoeven maar het is en blijft een smid naar mijn smaak en die kijken toch anders naar een hoef.
Veearts vond de eigenaar ook niet nodig en ik ga ook geen veearts betalen voor een verzorgpony ... als ze blijft manken zal de eigenaar er wel een veearts bijhalen.

). En haar voorhoeven zijn ietsjes plat,, haar achterhoeven zijn driehoekiger van vorm maar zijn niet zo breed.