Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
OwimPowerrr schreef:Ook ik ben benieuwd naar het yochurt-verhaal...
Mijn paard is 12 jaar, en heeft ook enkele jaren last van artrose. Nou heeft hij het wel in een lichte vorm, want ikzelf merk er vrij weinig van. Af en toe heeft ie iets last van stijfheid, maar dat heeft hij er zo uitgelopen...
Nou zijn er wel een hoop mensen waar ik het onderwerp artrose & oplossingen mee heb besproken. Maar zij gaven mij allemaal hetzelfde advies: De middeltjes die te koop zijn, zijn vaak veels te duur en helpen 0,0%! Zij zeiden dat ik hem beter gewoon fit kon houden door hem voldoende te laten lopen, en altijd goed te zorgen voor een warming up en een goede uitstap-beurt.
Verder heb ik ook gelezen dat ze glucosamine voor het bahandelen voor mensen met reuma (artrose) gebruiken. Maar dan vraag ik mij weer af, mijn moeder heeft al zeker 10 jaar zwaar last van reuma (zit niet meer alleen in haar botten maar gaat door haar gehele lichaam). Waarom hebben ze mijn moeder dan nog nooit glucosamine voorgeschreven? Omdat het daadwerkelijk zo goed helpt?
Van elk product word er gezegd dat het uit testen is gebleken dat het "echt werkt", maar ik betwijfel het.
melissa7 schreef:als een paard een vorm van atrose heeft kan hij dan vaak struikelen. want die van mij struikelt best veel, ook met longeren. hij komt ook moeillijk op gang. nu zegt de eigenaresse dat hij zo loopt omdat je niet rechtgericht rijd en dat hij meer voorwaarts gereden moet worden. Kan dit kloppen want maak me wel zorgen over mijn leasepaardje.