ik heb het zelfde probleem met mijn paard.Ik heb een merrie van 6 jaar vorig jaar oktober was ze ineens kreupel..na een week of 2 rust was ze nog niet beter.we zijn toen met haar naar de DA geweest..zware peesblessure en een kleine kans dat ze er weer boven op kwam.ongeveer om de 3 maanden zijn we naar de DA geweest.afgelopen september is ze genezen verklaart van de peesblessure,maar ze loopt nu nog steeds kreupel.de DA kon niks vinden kan vanalles zijn zei ie:hoefkatrol,straalbeentje,een gat in het bot,artose(waar ik nog niet zo in geloof omdat we afgelopen februari weer foto's van de benen hebben laten maken waar niks op te zien was)we zijn dus nog niks wijzer geworden helaas.ik heb haar vanaf september weer een beetje licht aan het werk gezet een beetje longeren en rijden.(10 min tot 15 min)want van het stil staan wordt ze alleen maar ondeugend.Deze week gaan we weer met haar naar de DA want ze is nog steeds niet beter.het is heel erg wisselend de ene dag is er niks aan haar te zien en de andere dag loopt ze onregelmatig.Ik ga zelf maar van het ergste uit want de vorige keer klonk de DA niet zo positief(hij heeft letterlijk gezegt ik geef haar niet veel kans meer)natuurlijk proberen we zoveel mogelijk voor haar te doen want de DA heeft het helaas ook wel eens fout.
We hebben namelijk ook nog een pony van ongeveer 16 jaar.een paar jaar geleden liep ze ook ineens kreupel.wij naar de DA met haar.bleek ze een gat in het bot te hebben en lichte artose,volgens de DA konden we haar beter laten inslapen omdat het waarschijnlijk niet meer goed kwam.ze heeft de zwaarste pijnstillers en antibiotica gehad die er is..en naar een paar maanden crosste ze weer vrolijk door de wei.ze heeft nu alleen nog een beetje opstart problemen maar verder gaat het super.