Mij is verteld dat het een "dolk steek" heet..
Heb hem zo gekocht toen hij half jaar oud was, mét deuk
idd vermoedelijk van een trap of bijt ofzo en nooit volledig terug gegroeid
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
) er geen last van
.
Ook door een trap van een paard
Sambo schreef:Volgens mij noemen ze dit een dolksteek.
Komt door ligging in de baarmoeder.
Als het knietje bijvoorbeeld in de hals heeft geduwd tijdens de ligging kan er een deukje ontstaan.
Mija schreef:Door ligging in de baarmoeder deukjes krijgen, nou dan zouden er volgens mij ook veel mensen met deukjes rondlopen......

Sambo schreef:Volgens mij noemen ze dit een dolksteek.
Mija schreef:Door ligging in de baarmoeder deukjes krijgen, nou dan zouden er volgens mij ook veel mensen met deukjes rondlopen......
) is een raszuivere Lusitano...
Elke kant van zijn hals 1 
pompom schreef:De duimafdruk van Mohammed![]()
Korte versie :Mohammed had honderden arabische merries bijeengedreven in de oase maar hield deze dagen lang gescheiden van het water,eenmaal losgelaten stormden alle merries op het water af.
Behalve 7 merries die reageerde op zijn fluit en liepen terug naar Mohammed.
Deze 7 arabische merries kregen de duimafdruk van Mohammed,hun nakomelingen vererven nog steeds de afdruk van zijn duim.
Maar schijnt idd van de hoef in de baarmoeder te komen al vertel ik zelf liever het bovenstaand "sprookje""
anneliesdj schreef:Ik heb een vergelijkbaar verhaal gehoord maar dan over Allah die het paard gezegend heeft bij de geboort en zijn duimafdruk heeft achter gelaten als teken van zijn zegening.

*