Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
meggiemeg schreef:Nee, de zooltjes helpen alleen voor het niet op kunnen hopen van de sneeuw in de hoef zodat ze niet op van die ballen sneeuw gaan lopen.
bianca77 schreef:Bedankt voor jullie reacties. Eronder uithalen is echt geen optie dus ik zal het is aan de hoefsmid vragen over de zooltjes. Helpen die ook nog iets tegen gladheid of niet?
En als het toch zo is, dan is het na een dag of 2 helemaal weg. Als je in Scandinavië zou wonen is het een ander verhaal, maar dan heb je ook andere ijzers

. meggiemeg schreef:Nee, de zooltjes helpen alleen voor het niet op kunnen hopen van de sneeuw in de hoef zodat ze niet op van die ballen sneeuw gaan lopen.
Avalon_ schreef:Bespaar je geld en moeite, zonder ijzers gedijt een paard in de winter prima en heeft er geen hinder van.
Avalon_ schreef:Dan zijn hoefschoenen inderdaad een goed idee. Al denk ik niet dat het deze winter een strenge winter met veel sneeuw en vorst word eerlijk gezegd.

bianca77 schreef:Avalon_ schreef:Dan zijn hoefschoenen inderdaad een goed idee. Al denk ik niet dat het deze winter een strenge winter met veel sneeuw en vorst word eerlijk gezegd.
Ik denk het ook niet! In de herfst en nu nog 17 graden hier.