Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
JaBa schreef:Zo denk ik er ook over. Vind het echt belachelijk, stel je voor dat je nooit wil betalen als achteraf blijkt dat dat het probleem niet was? Maar owee als je dierenarts ooit eens te voorzichtig is en iets niet op tijd gegeven heeft. Dan denk ik dat je ook de rekening niet gaat willen betalen. Die man doet gewoon zijn werk en er is echt geen complot om eigenaars nodeloos op kosten te jagen. Dus als je hem vraagt, heb dan vertrouwen en betaal de man ook gewoon!
JaBa schreef:Neen, er is niets mis met kritisch zijn, maar wel iets met mensen die denken alles beter te weten. Ik denk persoonlijk dat je pas de discussie met een dierenarts kan aangaan als je zelf de 6 (of is het 7?) jaar studie hebt aangegaan. Reken dan nog een paar jaar ervaring en dan kan je misschien op hetzelfde niveau eens praten. Vind het nogal arrogant (sorry voor het woord) als je denkt dat je het beter kan weten. Nu ja, ik ben gezegend met de beste dierenarts ooit (vind ik zelf toch) en heb dus geen reden tot klagen. Hij is ook helemaal niet goedkoop, maar hé, voor kwaliteit betaal je, zoals dat voor alles zo is.