Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
onne schreef:de revital heeft ze wel hoor, ik heb ze ook van haar.
Denk dat je wat ver van mij vandaan woont, zodat ik het voor je hier kan laten brengen ( Vianen/utr: )
Ze is hier bij mij elke week.
SparklingApp schreef:Ik weet nog niet of ik weer 24/7 weidegang ga proberen van de zomer, weet iemand of ze daar nu ondanks de pergolide gevoelig voor blijft?
p_ponypaard schreef:Met Jens gaat het wel goed, hij loopt hele dagen sneeuwschuiver te spelen in de wei....... waar is het gras? waar is het gras? verder rijden we momenteel niet.... pppfffff al die sneeuw.
Een tijd terug ben ik begonnen met magnesuim van de paardendrogist. omdat veel mensen hier zijden dat een paard hier baat bij kan hebben..... maar als je eens op de achterkant van de verpakking kijkt staan daar hele rare percentages op en en zit er eigenlijk maar een ietsi pietsie beetje magnesium in..... dit het ik me laten vertellen door Rene Wielens. ik heb de pot mee genomen naar hem en hij vond het maar rare verhoudingen die er op stonden. en dingen die helemaal niet kunnen..... ook zij hij dat je sommige magnesium's alleen maar als een kuur mag gebruiken.
fargo schreef:Sorry voor de late reactie: Tynie, wat voor pony is het en hoe gaat het nu? Vochtbulten boven de ogen kunnen inderdaad een signaal van cushings zijn. Hoe is het met de ogen zelf? Tranen ze, zit er vaak vuil in? Is je pony te zwaar of juist goed of een beetje mager? Zijn er nog andere klachten? Opgezette klieren kunnen ook gewoon een weerstandsprobleem zijn omdat het nu ineens erg veel kouder is. Dan helpt het geven van echinace druppels van bloem nog wel eens om de weerstand op te krikken.
Ik hoop dat het beter gaat met je pony!