Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shanna schreef:Hun biologische temperatuur-regelaar werkt niet meer, dus ik zou me niet blind staren op het scheren. Wel zou ik me zorgen maken als ze staan te zweten maar tegelijk ook enorm koud zijn..
simongek schreef:Shanna schreef:Hun biologische temperatuur-regelaar werkt niet meer, dus ik zou me niet blind staren op het scheren. Wel zou ik me zorgen maken als ze staan te zweten maar tegelijk ook enorm koud zijn..
Dat vind ik hier erg lastig. Mijn had een waarde van 340 wat natuurlijk veel te hoog is. Prascend gestart. Eerst een half en toen een hele. Paard is een flinke kwpn'er.
Hij heeft super last van jeuk ondanks eczeemdeken en supplementen. Andere jaren ging het prima en nu is hij half kaal geschuurd en alles geneest super langzaam.
Nu denk ik dat de jeuk van zijn gigantische vacht komt.
Hij zweet heel veel en zelfs onder alleen eczeemdeken. Maar een uur later kan hij weer steenkoud zijn.
Vind het maar een lastig iets en zie ondanks ander voer en medicijnen alleen maar achter uitgang ipv vooruitgang.
Dennis schreef:Mijn IR merrie zweette ook overmatig, die voer ik wat vitamine E bij en nu is het goed.
Cushies gaan goed. Dennis is heel stout. Judith iets kalm in de groep (met rijden gaat ze als de brandweer), en het viel me op dat er wat slag in het haar op haar benen zit. Dat zat er vorig jaar nog niet. Ze is zeker niet slecht, maar binnenkort toch even overleggen met de dierenarts.
_Reneee schreef:Opbouwen! Ik heb opgebouwd vanaf 1/8. Mij werd een halve geadviseerd maar hij doet het nu op een kwartje al perfect.
happyloveyou schreef:Mijn pony staat nu 3 weken op de pil ik ben gelijk begonnen met een hele en ik merk erg verschil met 4 weken terug in positieve zin. Het is niet altijd dat ze bijwerkingen krijgt ervan.