Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cindytjuh schreef:Pieteritus1 schreef:Ben 2 trailers onderweg tegengekomen, beide vanuit Schijndel. Snap niet dat die mensen hun paard blootstellen aan zo'n groot risico. Onverantwoord....
Tjezus... meen je niet
liempje schreef:kiki1976 schreef:Voor alle mensen die wel op wedstrijd gaan.
Wat als blijkt dat jij het virus toch hebt meegenomen naar stal, ondanks je nog zo voorzichtig was...
Ga je dan ook je verantwoording nemen en alle kosten vergoeden
Zoals de 7 Hills uit Groesbeek die met hun vrachtwagens met "gezonde" paarden gewoon verder op stap gaat om het virus ergens op te halen. Aan dit soort mensen hebben wij de verspreiding van het virus te danken. Lekker het virus ergens ophalen, meenemen en een paar dagen later bij de volgende jacht doorgeven. Hoe groot kan het bord voor de kop zijn?? O nee het gaat om geld.... Ja dan wil je wel met bord voor je kop lopen. Maar "wij" die wel van onze paarden houden en er alles aan doen om ze gezond te houden zijn de dupe.
Als mensen een beetje slim zijn blijven ze allemaal thuis totdat alles voorbij is. Ik begrijp niet dat mensen nog van die domme vragen stellen of ze op wedstrijd zullen gaan en of het verstandig is om op reis te gaan met het paard. BLIJF THUIS. Dit soort vragen hebben alleen maar te maken met geld en lintjes. Diep triest als je zo denkt.
Pieteritus1 schreef:Ben 2 trailers onderweg tegengekomen, beide vanuit Schijndel. Snap niet dat die mensen hun paard blootstellen aan zo'n groot risico. Onverantwoord....
Pieteritus1 schreef:Citaat:Daar hoeven geen paarden in te zitten mijn trailer gaat volgens mij vaker over de weg met meubilair van iemand dan met een paard
Beide zeiltjes waren open en stond in iedere trailer 1 paard. Ik klets niet zomaar uit mijn nek.
Faya__ schreef:Ik ben zelf helemaal tegen vervoeren hoor!
Maar paard in de trailer is het probleem nog niet, maar dan ga je toch je paard verplaatsen, dus weer meer kans op besmetting. Dus ik het wel degelijk een probleem
loulou schreef:lovely: probleem is dat je niet weet of paarden op een stal besmet zijn of niet. een gezond paard naar een andere stal vervoeren om daar te gaan rijden kan dus wel degelijk een probleem zijn. je kunt daar namelijk het virus opvangen en mee naar huis nemen.