Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Iemand ervaring met zo'n dampkuur in Utrecht? Dat ze daar blijven en in een 'sauna' gaan?
Silver_Fox schreef:Is het normaal dat ze best hard moeten hoesten na een eerste stoombadje? Ik heb het daardoor eigenlijk niet meer gedaan.
Nandos schreef:Misschien door de sterke geur en warme damp, dat prikkelt misschien de hoest in een gevoelige periode.
Als ik verkouden ben hoest ik ook als in een warme douche neem haha, maar ja dat is natuurlijk niet echt te vergelijken..
pluisenmagic schreef:Mijn pony hoestte gister, best wel hard en vaak, ook had ze geel snot uit haar neus. Ik ga niet voor elk mankementje naar de dierenarts maar is er iets wat ik zelf kan geven? Honing ofzo?
Walrus schreef:Nee, maar als ik lees wat voor zooi het is durf ik er niet eens meer mee door te gaan. Staat niet bekend als oplosser maar onderdrukker zeg maar. En door de honing/fenegriek is het ook al stukken verminderd.
Silver_Fox schreef:Walrus schreef:Nee, maar als ik lees wat voor zooi het is durf ik er niet eens meer mee door te gaan. Staat niet bekend als oplosser maar onderdrukker zeg maar. En door de honing/fenegriek is het ook al stukken verminderd.
Ik ben blij dat ze geen koorts meer heeft, hoest ze ook als ze niet werkt?
Welke bron zegt dat het een hoest onderdrukker is? Voor zover ik weet helpt het de trilhaartjes het slijm af te voeren naar de keel, ik heb meer mensen horen zeggen dat ze het een onderdrukker vinden dus ik vraag me af waar dat vandaan komt.
Fenegriek is heel goed om te geven hoor, maar dat is een hoest onderdrukker en dus moet je tegelijkertijd ook iets aan het slijm doen, anders zit je nog steeds met hetzelfde probleem. Ik zie fenegriek meer als iets ondersteunends of voor preventief.