Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Flosje446 schreef:Ik vroeg me af hoe de ZE zich bij jullie paarden heeft ontwikkeld? Schuurde paarden zich eerst een beetje en hoelang duurde deze periode voordat ze vergingen van de jeuk?
Vidoma schreef:Hallo allemaal,
ik krijg de vraag of ik ook 250 ml flessen Derfen kan leveren voor paarden die minder verbruiken en om te voorkomen dat de houdbaarheidsdatum wordt overschreden. Die heb ik momenteel niet in het assortiment, maar als er vraag naar is kan ik natuurlijk altijd bestellen. Wie zou daar interesse in hebben?
Groetjes
Martine de Koning
Vidoma
gillian schreef:Die van mij heeft dus wel exceem in de oren als ik niet smeer en een kap op doe. Jauke van Daniëlle (Amable) heeft dat dus ook. Ik heb wel vaker gehoord dat ze ook last van de oren hebben.
Ik heb de pony van Galley gezien en vind het wel degelijk op exceem lijken. Het punt is nu met wat ze het gaat behandelen.
Ik heb haar een fles MCQ gegeven, dat werkt niet voldoende, spul van EJ werkt ook niet. Lijkt me verstandig om een kap op te gaan doen. Heb ook nog wel meer smeerseltjes die ze mag proberen als ze wil