Douraque schreef:Ze zegt wel dat ze blij zal zijn met een daling in mei (zie eerste bericht deze pag., daar doet ze het voor), maar die daling is een natuurlijke daling. Als de bio resonantie in mei aangeeft dat er een daling is, is dit geen bewijs dat het werkt gezien de natuurlijke daling
Als de bio resonantie in november een daling aangeeft alsook de bloedtest, dan zou je daaruit kunnen concluderen dat bio resonantie werkt
Maar ik ben, als jurist, van nature iemand die afgaat op feiten en gegevens. Ik zie met prascend/pergolide veel wetenschappelijk bewezen feiten dat de medicijnen de ACTH laat dalen. Dus als Marietje dit kan aantonen in november, dan zou je daarover een bepaalde conclusie kunnen trekken
Die natuurlijke daling is niet zo heel natuurlijk als een paard door de jaren heen cushings aan het opbouwen is, dan gaat het echt niet zomaar weer heel erg omlaag onbehandeld maar zal het eerder geleidelijk aan juist verder stijgen door de jaren heen.
Tuurlijk zijn er tendenzen, maar ik zou veel liever bijvoorbeeld na 3 maanden, naar 6 maanden, na 9 maanden en na een jaar e.d. nieuwe waarden horen - juist omdat je ze dan tegen het "natuurlijke" jaarlijkse verloop kunt aanhouden en ook - in het positieve geval - dus een structurele verbetering zult zien...
Laatst bijgewerkt door fargo op 31-12-13 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt