Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:Nou, daar gaan we weer:
Even voor de duidelijkheid:
1)Ik ben niet van mijn accomedatie afgezet, ik heb zelf de huur opgezegd daar deze te klein was, en ik geen uitbreidings mogelijkheden had.
Ga dus nu naar een veel grotere accomedatie met veel meer grond en mogelijkheden.
Een hele goede stap vooruit dus!
En nee, ik heb om de dooie donder geen huurachterstand, en nee ik woon ook niet in een tent.![]()
Nee, ik ga nog niet zeggen waar dat is, dus speculeren hierover heeft geen zin
2) NEE, Canjer staat niet te koop, en nee ik heet geen Raats van mijn achternaam.
Ik ben blijkbaar een erg boeiend onderwerp voor een aantal tjonge jonge zeg.![]()
3) Nee, ik heb ook niemand aangeklacht daar (wat een onzin allemaal)
4) Voor de verandering een ja...... alle paarden maken het goed, en alle paarden gaan mee.(met toestemming van de eigenaren die ze al gegeven hebben hoor!)
Ludora schreef:Mooi dat ie er vanaf gebleven is !!
Kan iemand mij accepteren op hyves !?!?
ProudJustify schreef:Nou Moniek ik vond de accommodatie echt wel groot genoeg voor
al die posters hoor, maar fijn dat je nu nog meer paardenposters aan
de wand kunt hangen straks![]()
Maar even serieus: waar halen sommige mensen toch de tijd vandaan om
zo met een ander bezig te zijn?? Ik kom verdorie nog tijd tekort als ik alleen
maar met mijn eigen "ding" (nee niet doordenken) bezig ben zeg.
PinkyBubble schreef:ProudJustify schreef:
Maar even serieus: waar halen sommige mensen toch de tijd vandaan om
zo met een ander bezig te zijn?? Ik kom verdorie nog tijd tekort als ik alleen
maar met mijn eigen "ding" (nee niet doordenken) bezig ben zeg.
Ach je hebt er MENSEN bij die daar gewoon tijd voor maken he, als ze maar kunne mekkere over ene ander om zig beter over zigzelf te voelendan is alles best
geerke schreef:oh,oh,het is toch wat...inderdaad waar mensen zich mee bezig houden...er is denk ik wel iets nuttigers te doen in de wereld lijkt mij....
pvd,je moet ophouden jezelf te verdedigen...kost teveel energie en heeft geen zin.
ik begrijp het niet,al zou je wel in een tent wonen,wat kan een ander dat nu schelen?wat houd een mens bezig...
Ik ben iedergeval dat canjer met sprongen vooruit gaat,je zou bijna vergeten hoe erg hij er aan toe was...
De foto's die ik je stuurde zijn inderdaad niet om vrolijk van te worden....als je wilt mag je ze ook laten zien aan anderen (per pb)hoor,tenminste de oprecht geintresseerde(jolliegirl,slimmerik en anderen..)Het verschil is alleen dat canjer doodziek was en ook nog groeit...dus dan duurt het ietsje langer voordat er vlees opkomt....maar goed ,hij komt nu echt flink aan!gelukkig maar!
BitchyWitchy schreef:Damn Moniek......... Je ben een echte VIB geloof ik![]()
Ook ik ken mensen die schijnbaar geen leven hebben en hun tijd vullen met het spitten en speculeren.... Heb medelijden met ze, en kan me er niet druk over maken.
Begrijp dat je er moe van wordt.... Mooi hun gang laten gaan, ze komen zichzelf vanzelf tegen
Keep up the good work!!