In de mash zitten eiwitten, in de soja schroot, in de luzerne., compact gras allemaal ook. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van je ziet er goed uit Natasja! Mag je idd blij mee zijn. Ik weet nog hoe dat ze er vorig jaar bij liep. Maris schreef:Toch geef je wel meer eiwitten hoorIn de mash zitten eiwitten, in de soja schroot, in de luzerne., compact gras allemaal ook.
ohjajoh6 schreef:Dat ouwe lijk![]()
van je ziet er goed uit Natasja! Mag je idd blij mee zijn. Ik weet nog hoe dat ze er vorig jaar bij liep.
. ZE komt van heel ver E. Vorig jaar was het precies een,hoopje botten. Ondanks veel eten. Hopelijk houden we het nu zo. En komen we nog wat bij 
Steigeren, bokken, sprongen, meppen etc. Smid zei ook nog "Nou als hij zo is, is hij nog lang niet afgeschreven" 

Zal nu even de vorderingen van jullie dieren gaan lezen
).cynthiar schreef:Mina2: de gebitsziekte eorth komt vaak voor in combinatie met Cushing. Grote kans dat de jouwe dat heeft als ik het zo hoor. De mijne heeft het helaas ook.
Verder zou je Masters Senioren slobber kunnen geven. Is beter dan de sp.
da en ik waren not amused. Dosis verhoogd naar 1,5 tablet per dag en afgelopen week is hij hertest. 31pg/ml
. Was eigenlijk niet nodig door zijn gedrag en omdat hij weer lekker aan het uitvullen was wist ik al dat we weer op de goede weg zaten. Zo'n daling komt niet alleen door het einde van de sr.