Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en dan nog maar niet te hebben over wat ik in januari kwijt ben geweest voor zijn oogoperatie maargoed haha. Ben al blij dat hij weer enigszins tevreden buiten staat. Hij lijkt er vrede mee te hebben dat zijn vriendin nu in een ander weitje staat en zijn andere weidemaatje die is ingeslapen heeft vlak voor zijn weitje gelegen dus daar heeft hij ook afscheid van kunnen nemen. Nu op naar goed herstel en hopelijk komt er weer een keer een maatje voor hem. Maar voor nu gaat het goed.
baudyh schreef:Vandaag was Ted in het land rustiger, stond best wel wat te grazen en toen kwam het volgende grazen is gewoon lastig. Zijn kaak speelt dan op.
Hij gaat staan herkauwen en word dan boos dat hij het niet goed kwijt kan.
Mijn vriend en ik zaten er lekker in het zonnetje naar te kijken en hebben besloten dat we stoppen. Inderdaad wat iemand hier al zei, beter een dag te vroeg , dan een dag te laat.
Morgen ga ik de DA bellen voor een afspraak.
Ben erg verdrietig maar het is goed.
.
baudyh schreef:Ja aan de ene kant is het heel moeilijk maar aan de andere kant is het ook goed. Maandag middag is het zover. Onze DA die eigenlijk alleen nog maar alles rond om merrie’s doet wil hier wel een uitzondering voor maken gelukkig.
Maandag ( ondanks dat het Pasen is) is het makkelijkste. Dan is onze winkel dicht en mijn vriend thuis.