Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chipieke schreef:Die van mij heeft het vorig jaar prima gedaan met de borstels aan de stal en Liberate. Hopelijk doet ze het nu super met de deken.
@Jemawi dat is niet niets zeg... Schuurt ze nu nog of spaart ze haar haren?
Jemawi schreef:chipieke schreef:Die van mij heeft het vorig jaar prima gedaan met de borstels aan de stal en Liberate. Hopelijk doet ze het nu super met de deken.
@Jemawi dat is niet niets zeg... Schuurt ze nu nog of spaart ze haar haren?
Nee, godzijdank nu niet. Vanaf december, toen de echt kou in de lucht kwam, ging het véél beter.
Ze begint wel vrij vroeg. Ik lees hier links en rechts mensen die de deken al op hebben, maar ik zie er nog niks in.
Jewel heeft zo veel haar dat als ik nu begin, het nog meer jeuk op gaat leveren. Ik wil eerst wachten tot de ergste vacht eraf is.
@auky: ik heb inderdaad problemen met het vinden van een fatsoenlijke hoofdkap. Jewel is een welsh A merrie met een klein koppie dus...ja. Echt goeie oplossingen zijn er niet.
roomsoes17 schreef:hallo,
ik meld me hier ook even!
paard waar ik op rij schuurt zich zodra die irritante mini mugjes er zijn ook helemaal open
al heel wat keren laten kijken door de DA maar geen van die middeltjes werkt echt :@
CarolShadow schreef:Ja, ik dacht, laat ik het maar stellen, want dat vraag ik me echt af.
Ga eens even contact opnemen, want ben heel erg benieuwd hiernaar.
AngelsDitch: Kijk!!!! daarom vroeg ik het ook hier, want vaak hoor je alleen overal goede verhalen over, de slechte niet. Jouw pony reageert er dus slecht op. Kun je ook aangeven in welk seizoen je dit gevoerd hebt? Kan dit in verband staan met ZE?
Denk dat ik Shadow straks van haar voer afhaal. Dus alleen gras en kuil. Alleen na gedane arbeid (elke middag) 1 klein handje, met supplement.