Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miekjan schreef:mijn haflinger heeft ernstige mok op alle 4 haar benen. Ze heeft er buiten de kleine wondjes ook grote bulten. Past dit in het mok beeld vraag ik me af? Ik smeer sinds een paar dagen sudocreme vermengd met tea tree olie en heb het idee dat het een klein beetje verbeterd. Radeloos word ik ervan.
corine1981 schreef:Hoi. Je kunt sudocreme met tea tree olie gebruiken. Mijn paard is in een week al op de goede weg. Het gaat langzaam maar zeker toch de goede kant op. Ze had ernstige mok op 4 benen en nu nog op 2 benen. GroetjesGister stond die van mij met 2 hele dikke achterbenen.
Ik had de telefoon al in mijn hand om de DA te bellen, maar bedacht dat het ook stalbenen konden zijn, daar hij de dag ervoor amper buiten was geweest.
Dus flink afgespoten, half uur met hem gewandeld en weer afgespoten... weg dikke benen... Gelukkig dus niet van de mok.
Wel heel groot op het bord gezet dat ze hem zoveel mogelijk naar buiten moeten laten... Zucht.
En ik ga toch maar drainage bestellen. De mok gaat mij iets te langzaam weg, ondanks DA zalfje...
Pascalleee schreef:ik hoorde van een vriendin tandpasta??
dan droogt het uit een nacht er op laten zitten volgende dag wassen met betadine en dan mokzalf er op iemand ervaring hier mee??
miekjan schreef:corine1981 schreef:Hoi. Je kunt sudocreme met tea tree olie gebruiken. Mijn paard is in een week al op de goede weg. Het gaat langzaam maar zeker toch de goede kant op. Ze had ernstige mok op 4 benen en nu nog op 2 benen. GroetjesGister stond die van mij met 2 hele dikke achterbenen.
Ik had de telefoon al in mijn hand om de DA te bellen, maar bedacht dat het ook stalbenen konden zijn, daar hij de dag ervoor amper buiten was geweest.
Dus flink afgespoten, half uur met hem gewandeld en weer afgespoten... weg dikke benen... Gelukkig dus niet van de mok.
Wel heel groot op het bord gezet dat ze hem zoveel mogelijk naar buiten moeten laten... Zucht.
En ik ga toch maar drainage bestellen. De mok gaat mij iets te langzaam weg, ondanks DA zalfje...