Wat een zorgen Zilfstar, hopelijk gaat hij zijn slobber ook goed eten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zilfstar schreef:Mijn DA zegt altijd: je kunt beter een dag te vroeg zijn dan een dag te laat.
WendyBZ schreef:Zilfstar schreef:Mijn DA zegt altijd: je kunt beter een dag te vroeg zijn dan een dag te laat.
Eens, hoe naar ook als je de beslissing moet maken. Ik wil die echte aftakeling voor zijn, ik gun haar meer dan dat. Ik heb paarden gezien die niet meer zelf overeind kwamen en dat moment wil ik echt voor zijn.
Sterkte met alle overwegingen en keuzes....
Vorig jaar is ze 5x naar de TA gegaan vanwege ellende..... Denk dat ik het probeer uit te zingen tot eind mei/begin juni. Dan zit de grote op 7 maanden na laatste check, de pony wel op 8 maanden. 
DubbelFun schreef:Dat ziet er al aardig dicht uit. Persoonlijk heb ik goede ervaring met medicinale honingzalf bij dat soort wonden.
)

Hopelijk mag hij na vrijdag eindelijk uit het verband!Maddy_Paola schreef:Ik wil niet teveel delen, maar oude pony, staat sinds zondag op 3 benen met spierscheur, ondanks bute erin, maar eigenaar gaat op elk sprankje hoop dat da geeft wbt revalidatie af dat het nig goed komt.
Waar ze maandag nog een grens trok bij een situatie gaat ze er nu dik overheen en wil doorgaan
of dat de eigenaar een beslissing kan maken
Maar dat was dan ook met een spuitje weer helemaal opgelost. Was ook hele milde koliek.