Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bnet schreef:Ik had de 115 Felix Buhler voor mijn merrie besteld, maar die was te klein. Ik ga dit weekend de 125 passen, ik zal jullie ook op de hoogte houden hoe die zit.
Hier blijft de deken ook op met nattigheid, ze is er zelf nog niet heel nat onder, maar heb ook het idee dat ze relatief veel in de schuilstal staat nu.
N_eidshine schreef:Bnet schreef:Ik had de 115 Felix Buhler voor mijn merrie besteld, maar die was te klein. Ik ga dit weekend de 125 passen, ik zal jullie ook op de hoogte houden hoe die zit.
Hier blijft de deken ook op met nattigheid, ze is er zelf nog niet heel nat onder, maar heb ook het idee dat ze relatief veel in de schuilstal staat nu.
Ik heb die FB deken ook in een maatje groter moeten bestellen. Ben er erg tevreden over!
NdJ schreef:Bij mijn 22 jarige merrie lijkt de zomereczeem redelijk onder controle dus ik wil voorzichtig gaan proberen haar eczeem deken af en toe af te laten. Bij welke weersomstandigheden zou ik dat het beste kunnen proberen denken jullie??
Jets schreef:Trekt hij dan niet veel te strak op de schoft? Dat heb ik bij mijn fjord met sommige dekens wel eens. Zij heeft wel lange manen, maar ik heb nu de masters eczeemdeken en die trekt helemaal niet omdat er geen naad op die vervelende plek zit.
Muze schreef:Jets schreef:Trekt hij dan niet veel te strak op de schoft? Dat heb ik bij mijn fjord met sommige dekens wel eens. Zij heeft wel lange manen, maar ik heb nu de masters eczeemdeken en die trekt helemaal niet omdat er geen naad op die vervelende plek zit.
Hoe bevalt jou die deken?
Ik twijfel om m aan te schaffen.
Mijne heeft normaal 191/195.. zal ik dan 195 kunnen bestellen?
Is het wel redelijk luchtige stof?
( lange dikke manen ook..)
_Evelien schreef:Kan iemand mij helpen met de maten van de Felix Buhler deken? Zou deze graag willen bestellen, maar ik snap de maten niet. Normaal heeft mijn merrie maat 175 van dekens. (Arabisch Volbloed)
DiscoDipp schreef:Mijn dekens zijn verkocht!
@roslover: De mijne kreeg ook cortico’s maar die had echt eczeem. Onze haflinger daar in tegen is ook allergisch voor pollen. Dit hebben we na 2 jaar op kunne lossen met Puur pollen. Druppeltjes zijn dat, moet je wel even de tijd geven en optijd mee beginnen volgend jaar!