Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:Dan heb ik mazzel blijkbaar, Kinke heeft nu 4 jaar Boett dekens en er is nog niet 1 kapot getrokken door de andere paarden.
XxSultanxX schreef:Kinke schreef:Dan heb ik mazzel blijkbaar, Kinke heeft nu 4 jaar Boett dekens en er is nog niet 1 kapot getrokken door de andere paarden.
woow jij mazzel jahmaarjah hoop dat ze deze wel heel laten
die dekens zijn een beetje te duur voor elke x maar een nieuwe te kopen...
XxSultanxX schreef:maar gelukkig heeft mijn paard het niet verschriikkelijk erg ! hij schuurt alleen in zijn staart en manen...een ponytje bij ons op stal schuurt zich hellemaal open zonder deken...ze buik ze rug manen staart enz.
__KELLY schreef:XxSultanxX schreef:maar gelukkig heeft mijn paard het niet verschriikkelijk erg ! hij schuurt alleen in zijn staart en manen...een ponytje bij ons op stal schuurt zich hellemaal open zonder deken...ze buik ze rug manen staart enz.
mischien dan tijd om daar wat aan te doen?
__KELLY schreef:maar het is al wel vaker boven de 10 graden geweest (wij wonen aan zee) en hier dan nog geen mugjes en geen schuren.
Kinke schreef:__KELLY schreef:maar het is al wel vaker boven de 10 graden geweest (wij wonen aan zee) en hier dan nog geen mugjes en geen schuren.
nee, hier ook nog niet
maar het moet echt een aantal dagen achter elkaar warm zijn en dan ook 's nachts. Het wordt nu nog afgewisseld met lagere temperaturen.