Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Itsmy1987 schreef:ja klopt, heb op paardendrogist.nl gekeken en daar kost zo'n netje dik 50 euro, kei duur, dus hoop dan dat het werkt anders is het weggegooid geldgelukkig heeft wiltop nu nog nergens last van
am_vanes schreef:Itsmy1987 schreef:ja klopt, heb op paardendrogist.nl gekeken en daar kost zo'n netje dik 50 euro, kei duur, dus hoop dan dat het werkt anders is het weggegooid geldgelukkig heeft wiltop nu nog nergens last van
krijg je wel drie netjes voor....
barbara28 schreef:zijn er hier trouwens meer mensen wiens paard naast een headshaker, ook last heeft van een luchtwegenprobleem, ik ben benieuwd of er een verband tussen bestaat?
barbara28 schreef:Ik heb mijn paard vorig jaar zomer gekocht, als we in het bos reden, schudde hij ook onwijs, kwam soms zelfs omhoog, vanaf september/oktober was het over. In Januari 2007 zijn we bij Erik Laarakker geweest (voor heel iets anders overigens) en ze zij meteen, is het een headshaker? Ik vertelde dat het alleen in de zomer maanden was en alleen in het bos, maar ze heeft het wel gelijk mee behandeld. Geen idee wat er precies is gebeurt, maar deze zomer heeft hij bijna niet geschud, alleen in juli, maar was wel nog gewoon rijdbaar. Ik had ook al zo'n netje bij de paardendrogist besteld, maar helemaal niet nodig gehad. Hopelijk is het volgende zomer weer zo goed, anders ga ik weer naar Laarakker. Ik heb toen trouwens ook Pro bioforte gehad, misschien dat het hem daar in zit.
barbara28 schreef:zijn er hier trouwens meer mensen wiens paard naast een headshaker, ook last heeft van een luchtwegenprobleem, ik ben benieuwd of er een verband tussen bestaat?
barbara28 schreef:@singasong: ik ga het topic ff doorspitten! Is de bacterie nu wel verdwenen?