Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SayaJones schreef:Oh, ik heb overigens een nieuwe deken met uierflap, die ook nog eens past
Haar buik is direct al een stuk rustiger.
Hals is afritsbaar en er zit ook nog een volledige staartbeschermer op onder de staartflap. Deze ga ik er wel afknippen![]()
Zo blij mee!
[ [url=m/XcArjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hoRZHv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die bellyguard, dat stuk welke ik alleen voor haar buik had en die binnen 24 uur stuk was, die shop heb ik meerdere keren een bericht gestuurd. Via mail, facebook, WhatsApp.. ik krijg gewoon 0,0 response. WhatsApp bericht en Facebook heeft ze gewoon gelezen.
Best wel aso en heel teleurstellend
Bnet schreef:SayaJones schreef:Oh, ik heb overigens een nieuwe deken met uierflap, die ook nog eens past
Haar buik is direct al een stuk rustiger.
Hals is afritsbaar en er zit ook nog een volledige staartbeschermer op onder de staartflap. Deze ga ik er wel afknippen![]()
Zo blij mee!
[ [url=m/XcArjG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hoRZHv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die bellyguard, dat stuk welke ik alleen voor haar buik had en die binnen 24 uur stuk was, die shop heb ik meerdere keren een bericht gestuurd. Via mail, facebook, WhatsApp.. ik krijg gewoon 0,0 response. WhatsApp bericht en Facebook heeft ze gewoon gelezen.
Best wel aso en heel teleurstellend
Hele mooie deken dit, welke is dit?
Ik heb van de week een Felix Bühler gekocht, die lijkt er wel een beetje op, maar moet ik nog passen op de pony.
En wat een slechte service inderdaad...