Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yvonnedv schreef:jesito schreef:Ik kan effe niet terug vinden welke plekken allemaal getroffen zijn, waar kan ik dat terug vinden
zie Op daar staat een topic in welke geupdate wordt
eldango schreef:Op teletekst staat zelfs het advies om niet te reizen met je paard. Staat op NL 1/2/3 op pagina 108!
NienSCHaap schreef:eldango schreef:Op teletekst staat zelfs het advies om niet te reizen met je paard. Staat op NL 1/2/3 op pagina 108!
Klopt dat is al eerder aangekondigd om zo min mogenlijk (liever helemaal niet) paarden te vervoeren.
Maar zolang er geen vervoers verbod is dan is alles gewoon mogenlijk en kun je gaan en staan waar je wilt.
nitouche schreef:En jij geloofd dat. Stel dat hij 5 verschillende klanten op 1 dag doet uit de richting van zijn huis. Denk je dan dat hij kilometers maakt om te douche. Dat kost meer geld dan dat het opbrengt. Ik geloof het niet zo. Het zou wel kunnen dat hij meerdere setjes kleren mee heeft.
yvonnedv schreef:NienSCHaap schreef:eldango schreef:Op teletekst staat zelfs het advies om niet te reizen met je paard. Staat op NL 1/2/3 op pagina 108!
Klopt dat is al eerder aangekondigd om zo min mogenlijk (liever helemaal niet) paarden te vervoeren.
Maar zolang er geen vervoers verbod is dan is alles gewoon mogenlijk en kun je gaan en staan waar je wilt.
De KNHS kan geen vervoersverbod opleggen, dat kan alleen de overheid.
Don_Zhivago schreef:yvonnedv schreef:
De KNHS kan geen vervoersverbod opleggen, dat kan alleen de overheid.
Wordt tijd dat de overheid dat gaat doen dan.
Zullen we allemaal de partij van de dieren gaan mailen.
Met verzoek tot vervoers verbod door heel NL om verspreiding te voorkomen!
yvonnedv schreef:gaat die keuring wel door dan?