Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DromenLies schreef:Ik vermoed wel dat iets in haar maag of darmen zou kunnen zitten maar ik kan mn vinger er niet op leggen. Ze zit fantastisch in haar vacht maar bespiering blijft uit en het lijkt alsof ze niet graag rolt. Hoe was dat bij die vou jou SteffiY?
Zwerte schreef:Ik gebruik hooinetten met een maaswijdte van 3x3. Kunnen alleen kleine ponys in blijven hangen. Die standaard netten slaan nergens op, dat is geen slowfeeden.
henshem schreef:Echt plat liggen doet mijn beestje niet; hij ligt en houdt zijn voorhand dan meestal een beetje rechtop. Dat heeft te maken met de maagsappen.
Zijn vacht is prachtig (al zeg ik het zelf) bespiering voorhand is oké, achterhand is minder.
DromenLies schreef:henshem schreef:Echt plat liggen doet mijn beestje niet; hij ligt en houdt zijn voorhand dan meestal een beetje rechtop. Dat heeft te maken met de maagsappen.
Zijn vacht is prachtig (al zeg ik het zelf) bespiering voorhand is oké, achterhand is minder.
Klinkt bekend.... Had hij verder ook heftige symptomen? Die van mij namelijk helemaal niet. Mest werd dun tijdens het rijden maar met maag support erbij is dat opgelost.
Pantykous schreef:Die 3 in 1 ziet er goed uit maar de opening lijkt wat nauw en mijn ervaring met Evel en een ruif is dat hij er in neust tot hij een lekker sprietje heeft gevonden. Ben bang met die 3 in 1 dat hij hooi eruit gaat gooien.
Ik las bij wat verder terug lezen hier dat paarden met maagzweren soms kunnen kreupelen op het linkervoorbeen, of gevoelig achter de elleboog. Evel wil daar wel altijd gekriebeld worden, misschien toch een teken.
Wat balen Henshem! Ik zie Evel eigenlijk nooit liggen maar toevallig gisteren wel. Durf daar niks over te zeggen.