Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Madeliefjes schreef:Ja antibiotica kan zeker een trigger zijn en ik zou als ik jou was zo snel mogelijk aan een drainage kuur beginnen. Eruit met die zooi en de organen weer allemaal lekker aan het werk zetten en laten herstellen.

)
.Sanet schreef:Divoza heeft een mooie oplossing geboden. Ik mag de deken na het zomerseizoen komen brengen en dan zetten ze er netjes een nieuw stuk eroverheen. Top dus..! Ik heb wel bij Epplejeck een nieuwe RSIH besteld, nu met 20% korting. Dus dat was te mooi om te laten liggen..
Citaat:Nog enige weetjes over de brandnetel. Brandnetel is ook rijk aan vitamine A, C, B2, B5 en eiwit.
opisop_shop schreef:ik heb juist slechte ervaring met vette manen!
juleke schreef:Ik heb ondertussen dus een tijdje geprobeerd de manen van mijn paard in te vlechten (hij had erg last van haaruitval onder zijn RSIH). Het invlechten op zich beviel eigenlijk niet zo goed. Zijn manen zijn niet erg lang en op een plaats dus erg dun waardoor de vlechten niet goed bleven zitten en zelfs loskwamen. En dus vielen zijn manen nog steeds even hard uit.

Madeliefjes schreef:Kiim schreef:.
Gewoon van die plastic verfhandschoentjes goed?
Ja is ok. Als ze maar goed waterdicht zijn zeg maar. Die lucht gaat echt niet meer van je handen......Ik kan er over mee praten!! Ondanks dat ik handschoentjes aan had.