Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjoEisla schreef:zo even mijn vraag hier in het topic.
zijn er mensen met ervaringen met cavalor piannissimo of marstall isi-mix . en wat zijn die ervaringen? Ik twijfel erg tussen het voer, het is beide eiwitarm en de piannissimo ook veel vanwege het effect op stresskippen.. brand los zou ik zeggen
MarjoEisla schreef:at kelly, het is eiwitarm maar niet zonder eiwitten! het is juist bedoeld om te compenseren met eiwitrijk gras en hooi.
__KELLY schreef:vanaf welke maand doen jullie de eczeemdeken op ?
al in maart over je winterdeken heen (voor diegenen met deken)
of als het de goede temperatuur is om de deken af te doen en dan de eczeemdeken op ?
en wanneer raken de mugjes weer actief ? welke temperatuur en vaak ook welke maand ?
__KELLY schreef:vanaf welke maand doen jullie de eczeemdeken op ?
of als het de goede temperatuur is om de deken af te doen en dan de eczeemdeken op ?
en wanneer raken de mugjes weer actief ? welke temperatuur en vaak ook welke maand ?
Dendie schreef:__KELLY schreef:vanaf welke maand doen jullie de eczeemdeken op ?
ja met die dekenvraag zit ik ook.. aan de ene kant al vroeg opdoen om vliegjes voor te zijn? of idd wachten tot de wintervacht eraf is, want dat kriebelt natk ook.
Ik denk dat ik m maar op doe zodra ik m één keer zie schuren
Helaas helaas, vliegen er bij ons nog aardig wat mugjes rond op stal.Maar actief worden ze zo rond eind maart dacht ik?