scheelt je weer pb's beantwoorden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaaikeMo schreef:kingbilly, aan chronische mok kan je eigk niks doen, gaat nooit meer weg
aliesjeh schreef:de eigenaar wil de paarden tot de volgende slechte periode buiten laten staan.. probleem is dat het super moderrig en nat is.. bij 1 van de paarden is de mok al weg, bij de ander nog niet. die wou ik nog een periode van 5 dagern smeren, maar dat gaat nu gewoon echt niet.. ik heb de modder al proberen weg te halen, maar dat lukt niet. en als ik de zalf eroverheen smeer heeft het al helemaal geen nut, en sluit het de viezigheid juist op. over 2 week word ik geopereerd, dus dan kan ik ook niet meer smeren..
Limerick schreef:Ja inderdaad
je kan ook de mensen hier helpen door het gewoon te plaatsen
Wat zit er in dan?
MaaikeMo schreef:Limerick schreef:Ja inderdaad
Wat zit er in dan?
lijkt me niet.. het is hun recept.. en dan krijg ik die te weten.. en dan overal rond te vertellen? lijkt me ook best oneerlijk niet?
Richtje schreef:aliesjeh schreef:de eigenaar wil de paarden tot de volgende slechte periode buiten laten staan.. probleem is dat het super moderrig en nat is.. bij 1 van de paarden is de mok al weg, bij de ander nog niet. die wou ik nog een periode van 5 dagern smeren, maar dat gaat nu gewoon echt niet.. ik heb de modder al proberen weg te halen, maar dat lukt niet. en als ik de zalf eroverheen smeer heeft het al helemaal geen nut, en sluit het de viezigheid juist op. over 2 week word ik geopereerd, dus dan kan ik ook niet meer smeren..
Staan ze dag en nacht buiten?
aliesjeh schreef:Richtje schreef:Staan ze dag en nacht buiten?
ja ze staan dag en nacht buiten.. als ze weer op stal gaan dan staan ze snachts op stal en overdag in de bak.
MaaikeMo schreef:Limerick schreef:Ja inderdaad
Wat zit er in dan?
lijkt me niet.. het is hun recept.. en dan krijg ik die te weten.. en dan overal rond te vertellen? lijkt me ook best oneerlijk niet?