Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moeke schreef:Omdat de mijne ook voor mijn gevoel er meer last van heeft met licht/zon heb ik de Field Relief Max ook al geprobeert. Alleen toen ik deze aan deed werd hij helemaal gek. Hij zakte zelfs door zijn knieen, en probeerde met zijn voorbenen op het netje te gaan staan.
Daarna heb ik alleen een vliegenkap geprobeerd en daarna alleen een oornetje. Dit om te kijken wat hij wel en niet kon hebben. De vliegenkap en oornetje waren geen probleem, maar zodra ik de combi aan deed, dus de Field relief max, werd zijn neus getriggert door het onderste flapje en was het hek weer van de dam.
Nu heb ik in Amerika de Guardian Mask besteld. Die wil ik eens proberen. Het is een kap met speciale bescherming voor de ogen tegen UV licht. (95%) Weet niet of dit helpt maar de prijs € 59,00 incl. verzendkosten is het proberen waard.
Verwacht dat ik hem deze week thuisgestuurd krijg. Als het werkt laat ik wel wat weten. Als het niet werkt natuurlijk ook.
Ik denk ook dat het voor ieder paard weer anders is. Waar hij wel of niet op reageert. Maar ik denk ook dat het niet uit maakt wat het is, als het maar werkt voor het paard.
Mijn paard heeft het nu 3 maanden, en na veel lezen op het internet, ben ik er wel achter gekomen (op forums van Duitsland tot America, van Australie tot Engeland), dat wat voor de ene werkt, bij de andere helemaal niets doet.
Dus, allemaal, blijven proberen en misschien dat we samen nog eens iets vinden...!
Mijn motto op dit moment, niet geschoten is altijd mis.
ellepel schreef:3 weken geleden ivermectine gehad.
hij loopt de hele dag buiten en eet nu wel weer hooi.
tja, ik wacht even af,morgen is het bewolkt en kijken wat ie dan doet
ellepel schreef:ik ben bij ap allang blij dat ik afgelopen zomer zo geweldig heb kunnen rijden.
ik ga nu wel weer met de probiotica starten.
afgelopen week schudde hij dus wel weer.al was dat alleen met mooi weer
ellepel schreef:klopt,tot ongeveer februari,maar je zou het toch best dagelijks kunnen geven?
is toch alleen ondersteunend?
die ik geef bevat alleen lactobacillus en cranberry extract.
zit nog beetje te twijfelen of ik t wel echt zal doen hoor