Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Mooie wond, wel enorm groot. Mij is het ontgaan waar dit nu vandaan kwam. Kan iemand dit nog verduidelijken (anders ga ik wel terug lezen hoor).
chanicha schreef:pien_2010 schreef:Mooie wond, wel enorm groot. Mij is het ontgaan waar dit nu vandaan kwam. Kan iemand dit nog verduidelijken (anders ga ik wel terug lezen hoor).
Bindweefselinfectie pien_2010!
Het is inderdaad een grote wond maar ziet er netjes roze uit. Ze geneest goed zo te zien.
Je krijgt het ook niet voor iets he TS!
chanicha schreef:pien_2010 schreef:Mooie wond, wel enorm groot. Mij is het ontgaan waar dit nu vandaan kwam. Kan iemand dit nog verduidelijken (anders ga ik wel terug lezen hoor).
Bindweefselinfectie pien_2010!
Het is inderdaad een grote wond maar ziet er netjes roze uit. Ze geneest goed zo te zien.
Je krijgt het ook niet voor iets he TS!
Laurabram schreef:Ik kan me ook nog een topic herinneren van een pony die heel erg gewond was geraakt met een natuurlijke dekking (als ik het me goed herinner en schimmeltje). Die wonden waren ook super geheeld met de mesitran. Je kunt nu bij Kya ook wel goed zien wat het effect ervan is, het heelt echt heel mooi.
Onali schreef:Laurabram schreef:Ik kan me ook nog een topic herinneren van een pony die heel erg gewond was geraakt met een natuurlijke dekking (als ik het me goed herinner en schimmeltje). Die wonden waren ook super geheeld met de mesitran. Je kunt nu bij Kya ook wel goed zien wat het effect ervan is, het heelt echt heel mooi.
Die merrie heft het uiteindelijk niet gered.
Maar dat kwam niet door de mesitran