Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xTesske schreef:is dit een eczeem deken? [ Afbeelding ]
Nivada schreef:xTesske schreef:is dit een eczeem deken? [ Afbeelding ]
Net zoals Zuma1 maar dan in andere woorden: Nee
tiwi1969 schreef:Net de bestelling van EJ binnen gekregen, o.a. een EJ eczeemdeken voor Blacky.
Ik wil deze weleens vergelijken met de RSIH, stuk goedkoper.
Wat me nu, zonder pony, opvalt is dat de stof wat grover is en dat de deken bilkoorden heeft, dat is iets wat ik aan de RSIH een beetje mis.
Het koord achter is gewoon een touwtje, dat is dan weer wat minder. Edit: grover= minder glad, niet grotere mazen.
Als Blacky niet te vies is zal ik hem vanavond even passen en met een beetje geluk is Blacky dan EK-klaar. Leuke met oranje randjes aan zijn deken.
Mindim schreef:Ik mis de bilkoorden bij de RSIH totaal niet. De deken verschuift namelijk totaal niet. Ik vind bilkoorden maar niks, mijn paarden zijn beide al eens met een been in een bilkoord blijven hangen na het liggen. En dat terwijl ik ze echt niet los heb hangen.
De goedkopere dekens heb ik weer de ervaring mee, dat ze meer schuren en meer manenuitval geven, er ook niet altijd een voering over die gebieden aanwezig. Na menig relatief goedkope dekens geprobeerd te hebben, heb ik maar gewoon 2 dure gekocht om toch wat meer seizoenen mee te kunnen doen.
Mijn regenliner is binnen!!!!!
Flint heeft zijn hoofd nog niet weer geschuurd en zijn manentop ook niet!