Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebody_ schreef:barbara28 schreef:gelukkigvoelde me al slecht dat ik baalde van als het niet doorgaat. Wat betreft starten, het is volgende week, ik volg nog even de ontwikkelingen voor ik knopen doorhak
Ik mag hopen dat jou staleigenaar zo verstandig is om de stalling dicht te gooien, zoals dat momenteel op veel plaatsen gebeurd. Zelfs de KNHS en sectorraad adviseren het en die doen dat niet snel!
Wat is nu 1 wedstrijd ten opzichte van een paardenleven? Stel je voor, je gaat en 1 week later hangt je paard in de touwen om 'm nog overeind te houden/te wachten totdat ie ingeslapen wordt. Is het het dan waard geweest?
Doubtless schreef:catalyst1 schreef:De DRHA wedstrijd in oirschot is ook afgelast.Enorm balen maar wel een goede beslissing van de organisatie
Is datvanwege mensen die uit het hele land komen of omdat er in Brabant ook al meldingen zijn?
malloesje schreef:Er zou gewoon niet meer gegist moeten worden door veel mensen hier. In plaats van naar anderen wijzen waar het virus misschien zou KUNNEN zijn moet je zelf je verantwoordelijkheid nemen. Paarden bij huis houden, evt. andere mensen er op aanspreken en vooral niet meewerken aan het roddelcircuit. Ik wordt er zo langzamerhand een beetje moe van![]()
Alleen de neurovariant is echt gevaarlijk en die zou gemeld moeten worden. De abortusvariant vind ik voor mijn paarden niet spannend omdat ik hier geen drachtige merries heb. De merriehouders zelf moeten hun eigen maatregelen treffen.
rowo schreef:demo_love schreef:In Heeten is ook alles afgelast, moet je eens kijken hoe ver dat uit de buurt ligt...
Nou dat valt wel mee hoor
DCS schreef:malloesje schreef:Er zou gewoon niet meer gegist moeten worden door veel mensen hier. In plaats van naar anderen wijzen waar het virus misschien zou KUNNEN zijn moet je zelf je verantwoordelijkheid nemen. Paarden bij huis houden, evt. andere mensen er op aanspreken en vooral niet meewerken aan het roddelcircuit. Ik wordt er zo langzamerhand een beetje moe van![]()
Alleen de neurovariant is echt gevaarlijk en die zou gemeld moeten worden. De abortusvariant vind ik voor mijn paarden niet spannend omdat ik hier geen drachtige merries heb. De merriehouders zelf moeten hun eigen maatregelen treffen.
Je hebt gelijk. Ik had misschien beter niet een voorbeeld geven maar...
Het kan zijn dat de merries die hun voelen hebben verworpen een toeval was??? maar het is wel een feit dat de merries hun veulen hebben verworpen en de paarden zijn NIET getest.
Ik ben ook niet van de rodelcircuit
Naar dit bericht stop ik hiermee heb je je eigen tekst gelezen voor mijn gevoel zijn er teveel IK, IK, IK.
Mijn merrie is ook niet drachtig, maar die van andere mensen wel!
De andere variant is ook niet prettig voor een paard.
Ik ga vanuit dat je en staleigenaar bent........
Veulen84 schreef:Als je kijkt op de wedstrijdkalender van de knhs valt het me ook erg tegen hoeveel stallen er zelfs vandaag en morgen nog doorgaan met wedstrijden organiseren. Laat staan als je naar het weekend erna kijkt.
Best wel heel onverschillig.