Heb je een foto? Ben wel benieuwd nu hahah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

dan krijgt die meteen last. Hooi heeft die altijd onbeperkt, zo veel tot hij laat staan. Ik heb gelukkig hele fijne staleigenaren die heel makkelijk daarin zijn.

maargoed daar zit de motor dus ook wel weer een goed teken haha 

) en de shet ook... voordat ik ze bij elkaar donder ga ik ze natuurlijk eerst een periode laten wennen 
zou ik zeggen go for it!!!!!!!
)

fargo schreef:Ja dat hoop ik ook, normaliter heeft Arie daar eigenlijk geen last van, maar het is 'snachts ook nog erg koud dus gras zal ook nog wel fructaan extra bevatten..
Met Whizz ging ik wel voorgrazen, misschien volgend jaar toch ook met de A-tjes wel een beetje gaan doen??
EDIT Zijn er nog dingen naast colosan o.i.d. die jullie geven om eventuele buikpijntjes te voorkomen?
Leuk ook om de foto's te zien.
Ze staat gelijk sinds het weideseizoen 24/7 met grasmasker. even een strakke buik, maar dat was met 2x per dag hooi mooi te overbruggen. Hooi is nu niet meer nodig. 
) MRI met een kleine slagingskans. Maar mijn mannetje heeft het toch weer voor elkaar en we zijn weer flink aan de bak en weer op weg naar een rentree in het Z1