Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pantykous schreef:Hier werd eerst de maagscopie aangeraden, en daarna de gastrogard.
Sonja89 schreef:Ik lees en leef nog steeds stilletjes mee, maar zit momenteel weinig op de laptop dus reageren is dan iets lastiger.
Mijn jaarling (richting twenter inmiddels) is sinds een week of 3-4 helemaal van de Abler af. De eerste keer afbouwen ging niet goed, dus dit keer heb ik het voor mijn gevoel overdreven aangepakt. Van 1 zakje naar een half, toen naar 1/3, toen naar 1/4 en elke stap 2 weken volgehouden. Met als resultaat dat hij nu zonder staat, er elke week beter uitziet en zich overduidelijk goed voelt.
Sinds 1,5 week haal ik hem ook regelmatig 5 minuutjes uit de wei om hem wat basisdingetjes bij te brengen, zoals meelopen en vaststaan. Eerder was ik daar huiverig voor in verband met de stress, maar nu ik zie dat het goed gaat, durf ik het wel aan. Hij komt meteen aanlopen zodra ik bij de wei verschijn, echt een opluchting zo!
Chesss schreef:ik zag ook dit stukje op facebook. zoals hierboven gedeeld. vreselijk moeilijk is het.
bij mij is het nu wel even rustig, maar zodra er teveel van iets is direct water bij de mest en gapen. moet zeggen hij krijgt nu maagcomp. en ben voor nu van alle medicatie af...