Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

yvonnedv schreef:Flosje446 schreef:Als dat Derfen zo goed werkt dan haal ik morgen ook even een proefflesje bij Atorka. Moet daar morgen toch langs.
Volgens mij waren de proefflesjes op
opisop_shop schreef:Zou de kale plek onder zijn buik van de drainage komen trouwens; ik heb verder nergens iets aan hem gemerkt maar daar zit een grote kale plek waar hij erg jeuk aan heeft. De deken zit er meestal wel goed overheen.
geen gezicht als ze dat doen!
Sanet schreef:Ja, absoluut. Maar ik wil de deken daar niet achterlaten, dus of ze fixen meteen iets, of ik krijg een nieuwe deken of ik neem mijn deken gewoon weer mee en zet er zelf weer iets zachts tussen en/of ik kijk het nog even aan.
Maar ik wil haar liever niet weer met een andere deken op hebben staan, want ze is zo enthousiast aan het rollen steeds, dat mijn Ivanhoe's dat niet houden. Die zitten schots en scheef. Dan zou ik erbij moeten zijn als ze het land op gaan, dan kan ik hem dan iig weer recht trekken... mja... Dat kan niet 2-3weken lang. En ik woon ook niet echt naast de Divoza helaas.

Binoche schreef:Gebruikt er iemand dag en nacht een vliegenmasker, en zo ja, welk? Mijn paard draagt een deken, maar schuurt haar maantop, en als er veel muggen zitten ook de voorkant van haar hoofd
zweetvos schreef:Hoe bevalt de Ivanhoe deken verder? Wel aan te raden of heb je meer gehoord dat ze scheef gaan?
. Heb al wat middeltjes opgezocht, het smeren kan beginnen...
. Hopelijk wordt het niet "in de ergste graad".