Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vera schreef:Maar één ding; NOOIT EEN HULPTEUGEL OF ANDER "AFSTRAFMIDDEL" GEBRUIKEN!!!
Inoterry schreef:<<knip>> 3 Jaar geleden heb ik pollenkuur extra en teunisbloemolie van Eric Laarakker gekregen en sindsdien kan ik met neusnetje en kap over zijn ogen wel buiten rijden. Het is alleen nog niet helemaal over. Ik heb het hele topic doorgelezen en nu leek pro biotica me wel wat om dat te proberen, waar kan je dat kopen? <<knip>>
Inoterry schreef:Hallo. Mijn paard Ino is 8 jaar geleden begonnen met headshaken en ik kon hem alleen in een binnenbak rijden want het was anders gewoon gevaarlijk om hem te rijden. Hij viel gewoon om of liep tegen de omheining van de bak. 3 Jaar geleden heb ik pollenkuur extra en teunisbloemolie van Eric Laarakker gekregen en sindsdien kan ik met neusnetje en kap over zijn ogen wel buiten rijden. Het is alleen nog niet helemaal over. Ik heb het hele topic doorgelezen en nu leek pro biotica me wel wat om dat te proberen, waar kan je dat kopen? Dit jaar heeft hij ook voor het eerst last van zomereczeem. Ik heb trouwens pas sinds 2 weken internet en ben ook nieuw op bokt dus er zal nog wel eens wat fout gaan