Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miek140 schreef:Ik heb met koninginnedag nog Atex Daas uit de Divoza weggeplukt. Dat is ook met hertshoorn olie toch?
Bremse Bremsen heb ik al nergens meer kunnen vinden...
Hier gaat het nog steeds goed. IJslandse import is nu een half jaar in Nederland, staat preventief onder de RSIH. Voorpluk blijft onbeschermd en mooi, manen merk ik dat ze wel wat afbreken onder de deken. Maar dat nemen we dan maar voor lief. Wel wat schilferig bij de uier, dat smeer ik af en toe in met bio huidolie van leovet.
En soms spuit ik wat vliegenspray, op de dagen dat het heel erg knuttenweer is of als we gaan rijden.
Ben erg tevreden met de RSIH, zeker ook met de regenliner. Echt een uitvinding!
Hoe vaak wassen jullie je eczeemdeken?
Ik ben van plan hem ergens eind juli een keertje tussendoor te wassen. Ze heeft hem op sinds maart.
zuma1 schreef:vraagje vallen rambo dekens groot of klein heb nu van ander merk 185 vallen beeje klein .kan aan rambo komen maat 195 ...doen?? ps voor fjord
Jannepauli schreef:Ik vroeg me af of iemand wel eens die zgn Boviclips heeft gebruikt tegen de knutten?
Mindim schreef:Dank je wel Breghje!
yvonnedv, het is hier al de winkel uit, ook alle vliegenmiddelen waarin dit verwerkt was zijn al uit de handel. Kijk maar eens bij de paardendrogist, amper nog een vliegenmiddel te verkrijgen.