Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emaartje schreef:tot hoelang gaan jullie door met de pollendruppels? mijn paard had last vna pollenallergie maar is volgens mij nou niet meer nodig heeft nergens geen last meer van
ginger18 schreef:sinds dit jaar heeft mijn verzorgtinker ook pollenallergie. Ze heeft er gelukkig geen last van als ik met een netje rijd. Maar ik had nu een paar keer zonder gereden omdat ik dacht dat die pollen nu wel weg zouden zijn, maar gisteren begon ze opeens weer. Maar ze doet het dus echt alleen met rijden en dat vind ik zo raar. haar wei ligt om de bak heen, dus daar zouden die pollen ook moeten zitten, maar in de wei heeft ze echt nergens last van. Ook als ze voor de kar staat heeft ze er geen last van. ik vind dit echt zo raar. Heeft iemand hier een verklaring voor. En word de allergie meestal elk jaar erger of blijft het wel hetzelfde?
Maris schreef:singasong, wat ben jij aan het hoofdschudden aan het doen qua medicijnen ?
singasong schreef:Niek heeft nog steeds niet geschudt! Nu krijgen we weer wat warmere dagen met zon dus ben benieuwd of het dan terug komt.
Vroeg een poosje geleden al hoe het met de paarden gaat die onder behandeling zijn van die homeopate die zich hier toen aanmeldde? Heb nog steeds niets gehoord!