Topic voor de oudjes deel 2.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Topic voor de oudjes deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 18:25

Bedankt! Jahoor, dit gaat er prima in.

Fijn dat de liner past. Vandaag ook de deken opgelaten, windje was fris hier en hele ochtend weer regen gehad.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:13

Ja was hier vanmorgen ook, motregen en best fris.
Maar vanavond was het al heel anders, heel rustig en kalm weer.
Dus deken af gelaten.
Kelly komt echt zo mooi onder haar wintervacht vandaan. Haar vacht is ook heel donker,heel mooi!
Ze is ook best wel kwik en monter momenteel.
Ben er wel blij mee.
Zal eens kijken of ik wat foto’s van haar kan maken.
Ze is wel wat slank, ook door het ziek zijn en eten gaat soms wel wat lastig,had laatst verkeerde grasbrok die ze niet lust, of ze schopt haar slobber emmer over de kop waardoor ze te weinig krijgt.
T is ook zo’n doos soms :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:21

Queelens hoe gaat het nu?

Marleen, wat een leuke foto, en bij uitgelicht van de week! Leuk onze oudjes zo in het zonnetje <3 En gefeliciteerd, 27 prachtige leeftijd!

Fijn zon ritje sanet!

Mooie oude bessies veranadautje

Ellepel fijn dat ze zo goed uit de verharing komt en goed in d'r vel zit.

Dekens op. Dekens af. Lastig he! Ik heb vanmorgen de deken laten af doen ondanks hele lichte motregen soms, en dat was wel goed want de middag was zonnog en heeft ze het snel te warm. Heb d'r nu bloot gelaten, het blijft droog.

Vind wel dat ze de afgelopen dagen wat minder hooi eet. Maar misschien hangt dat samen met d'r psyllium kuur die ze krijgt (das best een hoop). Ben benieuwd hoe t de komende dagen gaat als dat voorbij is.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:22

Gefeliciteerd Marleen :+

Hier ook nog erg fris, maar nog de 50 grams op. Ze is iets schraal, ik wacht met smart op het weideseizoen...
Vandaag wel even wat massagedingen uitgeprobeerd na deel 1 van de cursus die ik dit weekend heb gedaan. Ze weet nog niet helemaal wat ze ervan vindt :')
Afbeelding

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:25

Haha die oortjes :')