Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marijedublin schreef:Misschien kan iemand uit dit topic mij helpen![]()
Ik heb een IJslander met eczeem maar ben nog altijd opzoek naar de best passende deken. Ik heb eentje 165mt van horsegear. Die past op z'n lijf prima.. maar die hals is veeeels te krap. Een maat groter hangt het weer tot laag. Ook al van die over het hoofd geprobeerd, maar die gaan snel stuk of schuiven naar achter waardoor een stuk manen bloot komt.
Iemand een tip voor de perfecte deken met een brede hals?
Eliana schreef:Het is van ecostyle, de producten hebben ze nu nog niet in het assortiment maar ik hoop wel dat ze het gaan opnemen in hun assortiment.
Het zijn kruiden brokjes en een lotion.
Eliana schreef:Het is van ecostyle, de producten hebben ze nu nog niet in het assortiment maar ik hoop wel dat ze het gaan opnemen in hun assortiment.
Het zijn kruiden brokjes en een lotion.
Schadows17 schreef:Gizeppie schreef:Hoe is het materiaal? Is het synthetisch?
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor materiaal het is, de stukken bij manen en staart hetzelfde sterke materiaal als bij mijn horsegear en voor de rest echt typisch vliegendeken materiaal. Heb net nog op de kaartjes gekeken maar kan daar ook niks zien. Zal wel op het kaartje staan wat aan de deken zit. Krijgt er wel een uitgebreide uitleg bij over wassen en 2-jaar garantie certificaat en uitleg over de magnetische sluiting voor haha.
Dit vond ik op een website die hem verkoopt:
De Bucas Sweet-Itch X Light eczeemdeken is een unieke deken met aan de bovenzijde Bucas Sweet-itch polyester stof en een open mesh stof aan de onderkant.
Isabel_k schreef:Hij ruikt heerlijk inderdaad! Ik zie bij mijn paard na een dag al verschil met schuren.
Ik had hem laatst met die mega warme dagen zelfs zonder deken zonder te schuren
[ [url=m/98d4T5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft altijd korte manen en een gekke scheiding in zijn manen.Maar geen (nieuwe) schuurplekken
Het geeft alleen wel een beetje af. Bij hem zie je dat niet maar wel op mijn fjord (even een streepje gezet
)
Elisa2 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met Culico druppels tegen ZE?
En welk krachtvoer is het beste voor een ZE paard?
Elisa2 schreef:Heeft iemand van jullie ervaring met Culico druppels tegen ZE?
En welk krachtvoer is het beste voor een ZE paard?