Heerlijk allemaal relaxed buiten, geniet vh weer. Het wordt weer wat minder geloof ik.
VanHuisUit
Geplaatst: 27-02-19 19:42
nog net ff mooie dag vandaag erg fijn. Morgen zal ze haar warmere deken weer op moeten. Het topic wordt rustiger... ik hoop dat het het langzamerhand steeds stiller wordt en dat jouw geweldige dame zich goed houdt!
Ik ben veel te benieuwd hoe het herstel op middellange en lange termijn gaat.
En ik wil eigenlijk gewoon ergens in de toekomst beeld van een superfitte Kyara waar niets bijzonders meer mee is, behalve dan dat ze toevallig een stoma heeft...
Ik volg ook. Heb ook niet het idee dat het topic aan het stilvallen is eerlijk gezegd. Nee het is niet meer zo'n gekken huis als toen ze in kritieke toestand was maar dat is alleen maar fijn.
Myfairytale
Geplaatst: 27-02-19 21:16
Ik ben ook een relatief stille meelezer. In het begin een paar keer gereageerd, maar lees steeds weer trouw bij. Hoop van harte dat het zo goed blijft gaan!
joey2010
Geplaatst: 27-02-19 21:17
Fijn dat ze nu zo goed eet. Ze word steeds sterker. Ze geeft in elk geval ( gelukkig) niet snel op.
En nu hopen dat ze deze lijn vast houd.
petraaken
Geplaatst: 27-02-19 21:22
Dat het in het topic rustiger is vat ik alleen maar als positief op. Dat wil zeggen dat met Kyara alles ok is en er geen nieuwe terugvallen zijn.
Hier ook in meeleesstand. Als ik iets zinnigs toe kan voegen meld ik me en verder vind ik de updates van ts heel fijn!
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-19 21:32
Ik blijf jullie gewoon lastig vallen met updates
Weet niet wanneer ik laatste stoma foto had laten zien? Vandaag iig nieuwe gemaakt. Ziet er misschien wat heftig uit zo dichtbij zie ik nu. Maar het gaat goed, dat witte randje om de wond is de huidgenezing. Zo'n mooi randje zit ook om haar buikwond.
Fijn dat ze het nu echt steeds beter gaat doen, dan kun je de zorgen een klein beetje loslaten. De wond ziet er rustig uit, als haar haar straks is teruggegroeid dan zie je er waarschijnlijk veel minder van of niet?
Slijmvlies heeft mooie roze kleur! Alles ziet er gezond uit.
SparklingApp
Geplaatst: 27-02-19 22:01
Wat fijn dat de wond er nu zo rustig uit ziet! Knap van zo'n lichaam dat het alweer zo aan het genezen is terwijl ze zo slecht is geweest. Fijn dat het voer nu ook goed lijkt, ik hoop dat er een rustige periode komt en dat ze lekker aan kan sterken.
chanicha
Geplaatst: 27-02-19 22:05
Wond goed, eten gaat goed, Klara gaat goed en het weer is goed dus wat willen we nog meer Nu omhoog kijken en we gaan er met zijn allen vanuit dat de positieve lijn zich voortzet want aan jou TTs zal het niet liggen!
Miefje
Geplaatst: 27-02-19 22:13
Interessante foto! Vind het er niet heel naar/heftig uitzien