Maflinger_S schreef:Wat leuk, weer een update over deze kudde. Zonde van Pasja, dat ze niet geschikt is als rijpaard, maar kan je wel wat andere dingen mee doen, zoals grondwerk en wandelen?
Ja dat kan zeker wel maar een tegenslag is het wel , Pasja zou de rijpony voor mijn dochter worden, om wat lrv wedstrijdjes mee te doen, zij heeft echt veel ambitie en vind het rijden erg leuk.
Top is helaas wat te groot daarvoor en een draver , dus kost meer moeite om hem goed aan het lopen te krijgen voor een jonge meid.
Sofie is nog te jong en Flicka wil ik eerst zelf verder doorrijden.
Dus hadden we al getwijfeld om Twinky niet beter terug kan komen maar eigenlijk voor het mooie is hij wat klein en ook de jongste niet meer voor wedstrijdjes.
Nu dus erg aan het twijfelen of er een 'sport'pony bij komt voor haar , kans is dat ze er snel afgroeid, en dan...wegdoen
dat kan ik zo slecht
Of een 'sport'paard waar we allemaal opkunnen, maar ja daar heeft ze weer weinig aan voor wedstrijdjes.
Pasja gaat sowieso niet weg, dus dat is niet aan de orde.
We gaan wel zo gauw we de foto's hebben (wachten er al sinds dinsdag op
) een second opinion laten doen bij een kliniek, maar hoop hebben we niet...
Ik ga snel proberen foto's te maken van Flicka, is alleen dat ze nu zeer weinig zonder deken staat, alleen op stal en ze is zo nieuwsgierig dat foto's maken moeilijk is
Sofie wordt trouwens ook echt super mooi