Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarvanTom schreef:Zou het niet veel handiger zijn om de bevestigde stallen of plaatsen te melden, zodat iedereen kan zien of hij/zij maatregelen moet nemen?
Om nu 92 blaadjes door te spitten is ook weer zoiets...
Deze melding is goed, maar zo wordt het alleen maar onoverzichtelijk voor iedereen.
Vippie schreef:MarvanTom schreef:Zou het niet veel handiger zijn om de bevestigde stallen of plaatsen te melden, zodat iedereen kan zien of hij/zij maatregelen moet nemen?
Om nu 92 blaadjes door te spitten is ook weer zoiets...
Deze melding is goed, maar zo wordt het alleen maar onoverzichtelijk voor iedereen.
Mee eens, en dan graag in de beginpost.
Ben benieuwd of alle uitbraken te relateren zijn aan elkaar (concours in glelderland?). Houwel het wel de tijd van het jaar is en er altijd wel ergens eentje begint.
Femke_Tweety schreef:Ach, het kan altijd erger...
Een stal die wist dat ze 's avonds op slot gingen ivm Rhino, klinisch bevestigd maar nog niet door tests (Nu ondertussen wel) heeft 's middags een klant opgebeld met de volgende mededeling:
Als jullie je paarden nog weg willen halen, dan moet je het nu direct doen. Vanaf vanavond gaan we officieel op slot.
Je kunt het zien als meedenken met je klant. Ik vind het echter ver voorbij alle grenzen van verstandig gedrag.
Abiola schreef:Vippie schreef:
Mee eens, en dan graag in de beginpost.
Ben benieuwd of alle uitbraken te relateren zijn aan elkaar (concours in glelderland?). Houwel het wel de tijd van het jaar is en er altijd wel ergens eentje begint.
Zou een sticky op MD niet handiger zijn? Ik kan me herinneren dat we dat eerder ook wel eens gehad hebben?
ambre schreef:Maar vergis je niet in de besmettingsrisico's die DA en hoefsmid meebrengen hoor.
De Da staat wel een paard te temperaturen met wat koorts,en hup weer naar de volgende stal.Als het dan later rhino blijkt te zijn is het mooi te laat.
rowo schreef:Ik hoop dat ze van nog meer stallen kunnen zeggen dat ze 'schoon' zijn. Ook hier gaan nu de meest wilde verhalen, waarvan ik me bij 1 toch wel zorgen maak. Bekend was dat de abortusvariant er is, nu hoor ik ook van de neuro variant. En die mensen zijn vorige week nog op concours geweest en daar was ik dus ook![]()
Goede zaak dat de concoursen afgelast zijn. Better safe than sorry!
rowo schreef:Ik hoop dat ik een bevestiging of ontkenning hiervan krijg. Maar goed, ben me ook terdege bewust dat er al heel snel roddels komen die niet waar zijn. Ook hier in het dorp zou het zijn.
linda2008 schreef:ambre schreef:Maar vergis je niet in de besmettingsrisico's die DA en hoefsmid meebrengen hoor.
De Da staat wel een paard te temperaturen met wat koorts,en hup weer naar de volgende stal.Als het dan later rhino blijkt te zijn is het mooi te laat.
De hoefsmit hier gaat douchen en omkleden voordat hij naar de volgende stal gaat![]()