Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opisop_shop schreef:dus hij gaat daar min of meer kapot bedoel je?
ellepel schreef:dat vind ik dan weer jammer van die dekens dat ze bij de achterbenen zo lang zijn?
lijkt me dat ze daar wel snel op kunnen gaan staan?
Anne77 schreef:ellepel schreef:dat vind ik dan weer jammer van die dekens dat ze bij de achterbenen zo lang zijn?
lijkt me dat ze daar wel snel op kunnen gaan staan?
Achter is de deken inderdaad lang, heb alleen nog nooit problemen hier mee gehad.
Paard rolt ermee en tijdens het opstaan is ze er nog nooit op gaan staan ondanks de lengte.
Sanet schreef:opisop_shop schreef:dus hij gaat daar min of meer kapot bedoel je?
Ja, ik zal vanavond wel een foto proberen te maken.. Maar dat zachte nylon gaat stuk. Lijkt me wel wat snel?
gillian schreef:Dat heeft mijn deken ook. Bij de schouders zeg maar.
Toch zit de deken helemaal niet strak, valt gewoon netjes eigenlijk.
Maar ik heb er wel een buikflap aangemaakt. Weet niet of dat iets uit zou maken...
Mausie schreef:Sanet: mijn Rambo heeft dat ook maar deze is aan zijn derde seizoen toe... Ik denk niet dat die dat al had na een maand.
Ik heb ook nog een vraag: ik zit met de handen in het haar! HOOFDMASKERS!!! Ik heb er denk ik al zo'n stuk of zes liggen en over geen enkele ben ik tevreden. De ene krijgt ze na vijf minuten uit, de andere vind ik te hard spannen om haar neus (die van de Meulenkamp), nog een andere biedt onvoldoende bescherming... Pffff, ze heeft op haar kaken allemaal bultjes van beten van muggen sinds enkele dagen. Ben echt wel toe aan een goed masker.
Dus, aan al wie een masker gebruikt, welke hebben jullie?
zweetvos schreef:Mausie schreef:Sanet: mijn Rambo heeft dat ook maar deze is aan zijn derde seizoen toe... Ik denk niet dat die dat al had na een maand.
Ik heb ook nog een vraag: ik zit met de handen in het haar! HOOFDMASKERS!!! Ik heb er denk ik al zo'n stuk of zes liggen en over geen enkele ben ik tevreden. De ene krijgt ze na vijf minuten uit, de andere vind ik te hard spannen om haar neus (die van de Meulenkamp), nog een andere biedt onvoldoende bescherming... Pffff, ze heeft op haar kaken allemaal bultjes van beten van muggen sinds enkele dagen. Ben echt wel toe aan een goed masker.
Dus, aan al wie een masker gebruikt, welke hebben jullie?
Ik ben ook hard op zoek naar een góed hoofdmasker!
Rond de ogen, wangen, voorpluk en vooral onder dr kaak.. Drama!
Mausie schreef:Misschien moet ik de Boett maar eens proberen maar het vervelende is dat ik nooit goed weet welke maat te nemen, bij het ene is een L te klein en bij de andere dan weer te groot... Ramp oh ramp! Ik heb al een fortuin uitgegeven aan die maskers...
Sanet schreef:Ik heb dus deze hoofdkap voor mijn merrie. Maar heb hem dit jaar nog niet op gehad. Bovenop zit een lus, en dus kun je hem met een vetertje vrij gemakkelijk aan de deken vast maken. Omdat hij heel zacht is, krijg je er geen schuurplekken van (althans, mijn miepie die overal plekjes van krijgt, kreeg dat hier niet van). Deze hoofdkap loopt ook wat verder door naar achteren, achter de oren zeg maar, waardoor dat stuk sowieso ook alweer een beetje beter beschermd is.