Wauw, wat geweldig dat je weer met haar aan het werk bent! Heb je topic vol interesse gevolgd, en het is echt super wat je allemaal hebt gedaan, dit verdienen jullie saampjes! Halverwege werd er nog gesproken over de dekking, en zei je dat je er van uitging dat ze niet drachtig was geworden, is dat inderdaad zo?
waanzinnig om te zien. Bokker met doorzettings vermogen dat ben je.Wie had dat een paar maand geleden nog gedacht. Super hoor
Jannyman
Geplaatst: 20-11-09 10:57
Echt heel erg... Je zult je wel schuldig gevoeld hebben...maar ja... Jij had dit ook niet verwacht en gewilt. Gaat het nu al beter met haar?
Kit_for_ever
Geplaatst: 20-11-09 10:57
Jannyman schreef:
Echt heel erg... Je zult je wel schuldig gevoeld hebben...maar ja... Jij had dit ook niet verwacht en gewilt. Gaat het nu al beter met haar?
Tijd om even een klein stukje terug te lezen
petradek
Geplaatst: 20-11-09 10:58
Wow, super zeg! Dat heb je fantastisch gedaan!
petradek
Geplaatst: 20-11-09 10:58
Jannyman schreef:
Terug lezen
__danielle__
Geplaatst: 20-11-09 11:27
ik heb je hele topic gelezen, nooit gepost. maar wilde nu even zeggen dat ik het geweldig (!!) vind dat ze nu lekker voor het karretje loopt en eigenlijk nog geweldiger hoe die wonden verzorgd en geheeld zijn..
Ach wat super zeg! Het is ook wel een pittig paardje hoor!
Toekie
Geplaatst: 22-11-09 13:45
Top!!
Kwendeltje
Geplaatst: 23-11-09 16:56
Ik heb in het begin je topic dagelijks gevolgd. Door drukte een tijdje niet meer kunnen volgen. Dacht kom laat ik eens kijken hoe het met de pown van Waterlelie gaat. Meid mijn mond viel open van verbazing. Het is helemaal dicht. Gewoon in een woord S-U-P-E-R
Zoals ik al vaker gepost heb, meid petje af voor jou en iedereen die voor je pown klaar hebben gestaan. Dit is nu zeker een waard.
Op de vraag of ze nou nog gedekt zou zijn...ja dan nee...om eerlijk te zijn moet ik jullie het antwoord op die vraag schuldig blijven...simpelweg omdat ik het ook niet weet. Mocht het wel zo zijn en dat ze wel dragend zou zijn is de kleine van harte welkom...maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in...afwachten dus nog. Het rijden met de wagen gaat echt supergoed en dr buikje die ze had verliest ze alweer aardig hahaha. Vandaag heb ik haar geschoren...en dan zie je toch wel een flinke deuk en buts in dr hals...ik zal vandeweek nog even plaatjes daarvan schieten.
Hier ook weer een stille meelezer. Wat een geweldige plaatje om haar zo weer te zien. Ik vond die foto's van toen het net gebeurt was echt afschruwelijk.
Geniet lekker van haar.
marjoke
Geplaatst: 23-11-09 18:15
Wauw wat een verhaal. Heb het topic net doorgelezen. Heb er wel een paar uur over gedaan.. Bedenkend dat je in het begin was aan het overwegen met je da om haar te laten inslapen. En kijk hoe vrolijk ze nu rondhuppelt. Alsof er niets gebeurd is... Ik bewonder je enorm voor je moed en doorzettingsvermogen. Kunnen veel mensen wat van leren.