Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Breghje schreef:Ik heb toen een hele lijst te pakken gekregen via één van de eerdere topics, maar of dat nou hier was of in het IR topic durf ik niet te zeggen. Als je wil kan ik het zo pakken voor je en doormailen? Of hier weer eens neerzetten, is ook een optie.
lemanthia schreef:Goedemorgen.
Met trip gaat het tegen verwachting goed. Had eerst heel erg geschuurd. En is nu al een paar dagen rustig is ook al een paar kilo kwijt.
Heeft een deken op, graasmakser en smeer met derfen.
Ga van de zomer ruim anderhalve week weg. Maar gaat ze gezellig mee.
Dan kan ik haar in de gaten houden en smeren
Klasien schreef:momo_lover schreef:heeft er hier iemand ervaring dat het Borststuk van de RSIH al binnen 2 maanden flinken gaten vertoont in de binnenvoering?
Ja, hier was de binnenvoering ook al redelijk snel gescheurd. Ik vind dat niet zo'n probleem, ze krijgt er nog altijd geen schuurplekken van.
Mindim schreef:Nou dat denk ik ook Malenka, ik denk dat velen de deken zielig vinden en daarom proberen dekengebruik te vermijden.
Breghje jij geeft ook al zoiets aan: een paard kan pas paard zijn zonder deken?
Persoonlijk geloof ik er niet in dat blote paarden ZE hebben. Dat komt namelijk van binnenuit, want het is een allergie door een mug. Uitwendige middeltjes kunnen mijns inziens hoogstens verzachten maar geenszins oplossen. En als je paard bloot staat aan het prikken van die muggen, dan blijf je een allergie in stand houden en dus imo een deken altijd noodzakelijk. Een probleem van binnenuit, kun je niet enkel oplossen met een smeersel van buitenaf of het moet helemaal geen ZE hebben, maar gewoon enkel schuren door gewone vliegen.
Bijvoorbeeld als je allergisch bent voor katten, waar je uitslag van krijgt, los je dit toch ook niet enkel op met een smeersel, maar moet je gewoon uit de buurt van katten blijven.