Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Don_Zhivago schreef:Zouden er nu ook echt mensen nog gaan starten?!
KNHS wilt niet voor niks alles cancelen.
Indd echt onbegrijpelijk!!
Niobe schreef:En wat met vorige week? Ik heb afgemeld én omdat ik zelf niet wilde gaan én omdat mijn pensionstal het niet wilde, maar ik moet nog wel het startgeld betalen.. Belachelijk vind ik persoonlijk, maar zij blijkbaar niet.
Don_Zhivago schreef:Pff sommige mensen hebben dan echt een bord voor hun kop.
En die vereniging helemaal!!
Nou ik loop geen enkel risico. Morgen even overleg op stal.
Wij staan gelukkig heel kleinschalig.
6 boxen, 4 eigenaren en wat aanhang.
setteke schreef:Dat is gewoon een beleefheid. Maar wil je tijdens je buitenrit echt dit risico lopen? Daar kan ik met mijn verstand niet bij.
JoyCiej007 schreef:setteke schreef:Dat is gewoon een beleefheid. Maar wil je tijdens je buitenrit echt dit risico lopen? Daar kan ik met mijn verstand niet bij.
Ehm, ja. Ik kom haast nooit andere paarden op buitenrit tegen, en áls ik ze al tegen kom dan is het er 1tje, en dan is er méer dan genoeg ruimte om te passeren. Desnoods draai ik om en rij ik een stukje terug naar een zijweg.
Ik heb me goed ingelezen, en weet hoe het verspreid kan worden.
Ik zou nu absoluut niet naar ruimte's gaan waar veel paarden bij elkaar komen.
En het scheelt dat ik echt m'n eigen stekkie heb, eigen wei, geen andere paarden.
Ik had voor morgen wel een afspraak met m'n hoefsmid staan, maar dáár zit ik nu wel gigantisch over te twijfelen. Alhoewel het wel echt nodig is nu; heb er 2 die echt vrij lang staan nu.
Niobe schreef:JoyCiej007 schreef:
De meeste hoefsmids (hoefsmeden?) nemen nu ook wel de nodige voorzorgsmaatregelen, tenminste degenen uit onze buurt wel. Misschien even informeren?
doei schreef:Ik zou zelf een vest meenemen voor mijn hoefsmid![]()
En desinfecterende handgel laten gebruiken of schone handschoenen geven...
Don_Zhivago schreef:Zouden er nu ook echt mensen nog gaan starten?!
KNHS wilt niet voor niks alles cancelen.
Indd echt onbegrijpelijk!!