Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xWhitneyx schreef:Nee geen monster van de huid wel foto's
Maja ik vind het gewoon het allerbelangrijkste dat mn paard beter word... ik vind het goed dat die onderzoeken er zijn maar mn paard staat echt op nummer 1
potverdikkie schreef:Als een paard niet meer wil, of kan drinken:
Lauw suikerwater, met zeer veel suiker erin. Het liefste natuursuiker, maar gewone huis/tuin en kuikensuiker is ook prima.
Voor je begint met de suikerwater maak je eerst 1 spuit met electrolyten.
Je dient de suikerwater gewoon toe als een wormenspuit. Kleine spuiten van 10/20 cc.
Goed achter in de keel. Dit is en heidens karwei, daar een paard ongeveer 40 liter per dag nodig heeft.
Needje schreef:xWhitneyx schreef:Nee geen monster van de huid wel foto's
Maja ik vind het gewoon het allerbelangrijkste dat mn paard beter word... ik vind het goed dat die onderzoeken er zijn maar mn paard staat echt op nummer 1
? Maar zijn die onderzoeken niet juist om precies te achterhalen WAT er nou precies aan de hand is? En HOE het verholpen kan worden?
potverdikkie schreef:Savath@ Tot nu toe was dit fenomeen wel bekend onder de runderen, maar nog niet onder de paarden.
Echter onder de runderen komt het nu heftiger voor!
Ik heb verder nog niets vernomen van de instanties
potverdikkie schreef:Savath@ Tot nu toe was dit fenomeen wel bekend onder de runderen, maar nog niet onder de paarden.
Echter onder de runderen komt het nu heftiger voor!
Ik heb verder nog niets vernomen van de instanties