shaolanneke schreef:even googlen op de lecherantenne levert het volgende op:
De diverse frequenties van het menselijk organisme en de daarbij behorende golflengtes zijn met behulp van de Lecher-antenne te meten.
De verschillende golflengtes horen bij een bepaald orgaan, bij een bepaald stelsel, of een bepaalde aandoening. Als men met de Lecher-antenne over een bepaald orgaan gaat, dan zal de antenne een aantal malen uitslaan, waarna bepaald kan worden in welke mate een orgaan gezond dan wel pathologisch is. Zo kan men in korte tijd veel informatie inwinnen over de energetische toestand van het lichaam en zijn verschillende organen.
puur bedrog ? lijkt me niet.
Wij hebben op stal de proef op de som genomen en met de lecher antenne een persoon doorgemeten, van tevoren is door de persoon zelf opgeschreven wáár hij last had. En tadadada....de lecherantenne gaf exact dezelfde punten aan als dat de persoon in kwestie van tevoren had opgeschreven. Deze persoon was net zo kortzichtig als jij Rob....
Via de biosensor ben ik dus indirect genezen van allergieen die ontstonden doordat ik ziek werd van aardstralen. Goede uitleg trouwens, super!
( De zowel reguliere arts als homeopaat ging waarden opmeten en kijken welke supplementen ik nodig had, en ik kreeg probiotica, was echt super.)
Laatst bijgewerkt door detour op 03-04-08 15:09, in het totaal 2 keer bewerkt